wtorek, 15 grudnia 2015

Celebryci o Technice Bowena


Znane w świecie osoby, które korzystają z Techniki Bowena tak się o niej wypowiadają: 

✔ “Nigdy w życiu nie czułem się tak dobrze i nieustannie będę polecał to wszystkim którzy chcą się pozbyć bólu lub nawet tylko poprawić jakość swojego życia. Wszyscy musimy o tym rozpowiadać, ta technika naprawdę odmienia życie!” – James Ellison (obecny mistrz Wielkiej Brytanii w wyścigach motocyklowych, dwukrotny mistrz Europy oraz mistrz Świata.)
James Ellison

✔ "To terapia Bowena sprawiła że moje ciało dobrze funkcjonuje, jest prężne i trzyma się kupy, pomimo tego jakie mocne ciągle dostaje baty,” wyjaśnia: terapia Bowena istotnie wspiera naprawę całej gamy nowych przypadłości i bóli, daje mi zabezpieczenie że stare kontuzje nie sprawią mi już więcej kłopotów, a także pomaga mi zwalczać stres i zmęczenie”.- Bear Grylls (ITV „Mission Survive” oraz „The Island” Channel 4)

✔ "Bowen pomógł mi szybciej odzyskać siły po grze i intensywnych treningach. Jest wspaniały!" Jamie Peacock MBE

✔ Kylie Minogue jest także wielką fanką terapii Bowena, mówi się także o tym, że zarówno Sam Taylor-Wood jak i Elle Macpherson były bardzo zachłannymi fankami terapii Bowena podczas swoich ciąży



✔ Technika Bowena wspiera również triatlonistkę z Wielkiej Brytanii Frankie Snare.


Najwyższy czas aby się przyłączyć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz