poniedziałek, 11 maja 2015

Baby Bowen na kolki i nie tylko

Procedura Baby Bowen, którą można stosować u dzieci już od pierwszych chwil po urodzeniu. Działa uspokajająco, pomaga przy kolkach, problemach oddechowych, traumie porodowej. Przy dużych dolegliwościach trawiennych, jeśli pokarm zalega na brzuszku, procedura ta może wywołać reakcję wymiotną u niemowlaka, ale dzięki temu przyniesie dziecku dużą ulgę. Ruchy wykonywane na brzuchu mogą przynieść ulgę także dorosłym np. podczas ataku astmy, przy dusznościach, problemach trawiennych, kolkach podczas biegania. 

Poniżej jest link do filmiku z opisem i pokazem procedury Baby Bowen w języku angielskim jednego z instruktorów Techniki Bowena - Jonathana Damonte: youtu.be/bV9t0mRPnto


2 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie ja nie słyszałam o tym rozwiązaniu ale jak najbardziej są sprawdzone metody na to, aby poradzić sobie z kolką. Czytałam także w artykule https://whisbear.com/pl/blog/armagedon-zwany-kolka/ właśnie jak można sobie poradzić z kolką i muszę przyznać, że te sposoby u mnie zadziałały idealnie.

    OdpowiedzUsuń